Video pro bližší představení společnosti (firemní video)

Tvorba PREZENTAČNÍHO VIDEA může mít hned několik podob. Vaši společnost lze představit jako jeden celek, či v případě, že je organizace větší, lze představit i jednotlivé pobočky zvlášť. Díky prezentačnímu videu lze vizualizovat prostory firmy, dílčí výrobní proces, stejně tak výslednou produkci, ať už se jedná o výrobky či služby. Prezentaci lze cílit jak na B2B partnery, tak na koncové zákazníky. Obsah se odlišuje co do odbornosti prezentace, případně co do objemu a specifik předávaných informací. 

Firemní video může mít hned několik povah a to: prezentační video, náborové video, instruktážní video nebo produktové video. (Po kliknutí na jednotlivé tipy videí se zobrazí podrobnější informace)


Prezentační video Filipa Štefloviče. 

Promo video společnosti KMP Prostějov

Produktové video pro výrobce plavek Beach Bomb

Produktové video, trekové boty.

Spot pro intenetový fanshop